13 marca 2018, autor: Lilim 10

Płaski brzuch Kim Kardashian to zasługa 4 ćwiczeń! To dzięki nim tak schudła

To naprawdę działa!

Płaski brzuch Kim Kardashian to zasługa 4 ćwiczeń! To dzięki nim tak schudła © Instagram/ kimkardashian
W ubiegłym miesiącu Kim Kardashian wyjawiła, że znowu udało się jej schudnąć. Od tej pory dociekliwe umysły Internetu starają dowiedzieć się, co jest sekretem jej wyrzeźbionej sylwetki.

Na ten moment wiemy na pewno, że celebrytka w przeszłości korzystała z diety Atkinsa. To nie znaczy, że na uznanie nie zasłużyła jej trenerka, ponieważ sama dieta nie wystarczy, żeby mieć tak jędrne ciało. Z jakich ćwiczeń korzysta Kim Kardashian? Celebrytka podzieliła się z fanami szczegółami treningu. Okazało się, że jest zaskakująco łatwy.

ZOBACZ TEŻ: WIZAŻYSTA MARIO DEDIVANOVIC UJAWNIŁ SEKRETY URODOWE KIM KARDASHIAN

Unoszenie nóg

Według trenerki Kim Kardashian ćwiczenie to należy wykonywać z rękami umieszczonymi pod pośladkami. Stopy powinny być rozstawione na szerokość bioder. Nogi powinny utworzyć kąt 90 stopni z podłożem. Podczas treningu Kim Kardashian wykonuje 20 takich powtórzeń.





Plank

Ćwiczenie zwane "deską" celebrytka wykonuje, zanim przejdzie do cięższego treningu. Podpór przodem na przedramionach modeluje mięśnie brzucha. Prawidłowo wykonane ćwiczenie nie obciąża kręgosłupa, a także wzmacnia mięśnie ramion i nóg.




Kółko do ćwiczeń

To niepozorne urządzenie to niezliczona ilość korzyści dla ciała. Ćwiczenie z kółkiem jest jednym z lepszych ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha. Angażuje do pracy mięśnie głębokie, wpływa na utrzymywanie poprawnej postawy ciała oraz zwiększa siłę i poczucie równowagi.




ZOBACZ TEŻ: WIEMY, CO KIM KARDASHIAN UMIEŚCI W SWOIM TESTAMENCIE! SZOKUJĄCE WYZNANIE!

Spięcie brzucha na wyciągu

Tak zwane "allahy" to ćwiczenia, które angażują nie tylko mięśnie brzucha, ale również mięśnie głębokie. Zaletą ćwiczeń przy wyciągu jest możliwość regulowania obciążenia. Każdy może je wykonywać odpowiednio do swoich możliwości.



Zobacz galerię:
Kim Kardashian znowu zmienia kolor włosów! Będzie tęskniła za różem!
(8 zdjęć)
Kim Kardashian znowu zmienia kolor włosów! Będzie tęskniła za różem!

Polecane wideo

Skomentuj

Wasze komentarze (10)

  • gość14-03-18, 20:30 cytuj
    super fimy
  • gość14-03-18, 13:59 cytuj
    gość, 13-03-18, 16:44 napisał(a):
    Idiotyzm, ćwiczenia na mięśnie brzucha nie powodują utraty tłuszczu, a już na pewno nie sprawiają, że brzuch jest płaski. Mięśnie te warto wzmacniać, ale nie da się "schudnąć z brzucha", chudnie się całościowo, a najlepsze na spalanie tkanki tłuszczowej są interwały, do których ćwiczenia ba brzuch na pewno się nie zaliczają. Co więcej, ćwiczenia na brzuch często powodują poszerzenie talii, a nie odwrotnie, bo rozbudowujemy tkankę mięśniową.


    Myślałam, że jest to jasne dla wszystkich ale jak widać poniżej nadal istnieją ludzie, którzy myślą, że dzięki robieniu brzuszków schudną :D. Do osoby poniżej: możesz robić i 1000 brzuszków dziennie i tak nic ci to nie da. Ćwiczyć należy całe ciało i próbować różnych aktywności jak np. trening siłowy, interwałowy, cardio czy pilates. Przy robieniu brzuszków nie spala się kalorii tylko wzmacnia mięśnie. Jest to również ważne, ale na pewno nie wystarczy by mieć ładną sylwetkę. Ćwiczenia powinny angażować jak najwięcej partii ciała, wtedy są najbardziej efektywne.
  • gość13-03-18, 23:28 cytuj
    MonikaSmulskaFitness, poszukajcie 🙂
Czytaj wszystkie komentarze